vem är jag?
Mitt mål med mötet och kommunikationen med dig är att se och förstå dig. Därför använder jag utvalda delar ur min personlighetspalett beroende på vilken tavla du vill måla. I vårt samtal kan jag därför vara konkret eller abstrakt, målorienterad eller värdeoerienterad. Dock finns det vissa värderingar och beteenden som jag anser mig ha mer av:
Värderingar:·
Beteenden:·
Erfarenheter:
Vad är viktigt för mig när jag möter mina klienter?
Värderingar:·
- Nyfikenhet
- Ärlighet
- Acceptans som grund för förändring
Beteenden:·
- Närvarande
- Analyserande
- Målfokuserande med ditt syfte som grund
Erfarenheter:
- 2 års utbildning på HumaNova till diplomerad samtalscoach.
- Utbildad inom NLP (Neuro lingvistisk programmering
- Ekonomiexamen, projektledarutbildning, Berghs.
- Bred arbetslivserfarenhet: Bla arbetat som spansklärare, projektledare inom konferens, boendestödjare och vårdbiträde
- Utmanande möte
- Tydlighet
- Utforskande metoder i terapirummet utöver samtalet
Vad är viktigt för mig när jag möter mina klienter?
- Din utveckling
- Empatiskt lyssnande
- Icke-värderande
“Jag har lärt mig hantera stressituationer på ett mycket, mycket bättre sätt"
- Daniel Hoffman, VD
"Peter hittade essensen, var lyhörd och varmt välkomnande. Samtalen gjorde en stor positiv skillnad. 10 av 10"
- Annika Nilsson, fastighetsutvecklare